I když to dnes vypadá dost jinak, lidský organismus není navržen tak, aby celé dny seděl pouze u počítače, respektive u televizi, ale stejně jako většina zvířecí říše by se měl alespoň malou část dne efektivně hýbat. Pod pojmem „efektivně“ je myšlen aerobní pohyb, tedy za přítomnosti kyslíku. To http://arnika.org/tvorba-kysliku znamená žádné velké posilování, ale spíše vytrvalostní pohyb, který pomůže organismus posílit mnohem více než vzpírání. Navíc se tak skvěle spalují přebytečné zásoby tukových zásob, což je další nesporné plus. Nadváha, zvláště pak velká, není zrovna zdravá a trpí jí stále více lidí, a to jak dospělých, tak čím dál častěji i dětí.
Možností, jak se aerobně hýbat je celá řada. Pokud vám nevadí sportovat na veřejnosti, můžete začít běhat v parku nebo si občas vyjet na kole. Často postačí i svižnější procházka. Mějte však na paměti, že je potřeba chodit alespoň hodinu denně. Pokud se vám do těchto aktivit nechce a zdají se vám monotónní, můžete vyzkoušet něco trochu jiného, třeba skákání na trampolíně 305.

Vhodná na zahradu

Tento druh cvičebního nástroje možná někomu připadá spíše hračku pro děti, ale skutečně se jedná o cvičební pomůcku, která vám dá při správném používání docela zabrat. Ze začátku bohatě postačí, když budete skákat pouze klasickým způsobem, i tak to pro vaše netrénované tělo bude docela náročné. Jakmile se za pár týdnů až měsíců zlepšíte, můžete přidávat různé sestavy, které jsou ještě efektivnější, než klasická skákání nahoru a dolů. Trampolína 305 je ideální do zahrady, případně na dvorek.Trampolína není jen pro děti

Není to nebezpečné

Z venku se může zdát skákání na trampolíně poměrně nebezpečné. Možnosti úrazu zde jsou, to nikdo nepopírá. Ovšem pokud budete používat veškeré dostupné bezpečnostní prvky, tedy hlavně obaly na pružiny a ochrannou síť, nemělo by se nic zlého stát. Je však potřeba preventivně eliminovat veškeré možné nebezpečenství.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup